miércoles, noviembre 08, 2006

Wicked Game, Chris Isaak

The world was on fire and no one could save me but you,
It's strange what desire will make foolish people do.
I never dreamed that I'd meet somebody like you
I never dreamed that I'd lose somebody like you

No, I don't want to fall in love,
[This world is only gonna break your heart]
No, I don't want to fall in love,
[This world is only gonna break your heart]
With you

What a wicked game to play,
To make me feel this way.
What a wicked thing to do,
To let me dream of you.
What a wicked thing to say,
You never felt this way.
What a wicked thing to do,
To make me dream of you !
And I don't want to fall in love,
[This world is only gonna break your heart]
No I don't want to fall in love,
[This world is only gonna break your heart]
With you

The world was on fire and no one could save me but you,
It's strange what desire will make foolish people do.
I never dreamed that I'd love somebody like you
I never dreamed that I'd lose somebody like you

No I don't want to fall in love,
[This world is only gonna break your heart]
No I don't want to fall in love,
[This world is only gonna break your heart]
With you

Nobody loves no one



P.D. Canción básica. Imprescindible.




4 comentarios:

BonScott dijo...

Mmmmm, muy buen gusto. Esta canción es tremenda. Me molan las canciones desgarradoras, y el sr. Isaak tiene unas cuantas. Y no esta nada mal este disco "Forever Blue". Asi que si lo tienes, súmate un minipunto...Otro más.....XDDD ;)

BonScott dijo...

Come on!! Necesitamos la dosis!! ;)

OzzyGimenez dijo...

Uno de los mejores temas que existen(al menos para mi),por cierto,la voz me recuerda un poco a Julio Iglesias,no?:-D

Alvaro dijo...

Muy buena canción.

:)

Soy Álvaro de Santander, buscando he aterrizado en tu blog.

Un saludo.

PD: Por si te interesa, el mío es www.alvarooliva.com